Get FREE Club Penguin Membership and 10,000 Coins!

Yes, it’s true. Apparently, Club Penguin is giving away a week of free membership and 10,000 coins to anyone that had problems with their site today. All you have to do is:

  1. Call (888) 861-4111
  2. Tell the staff member that you’re having trouble viewing their website
  3. They’ll give you a week of free membership and 10,000 coins!

Special thanks to this insider tip from Tomb147.

Woton, CPA Central Head of Site

25 Responses

  1. 1st!

  2. IT DIDN’T WORK

  3. i called it worked they asked for my peng name

  4. 😀 I’m gonna crash the computer while i’m playing cp!!!

  5. Can they unban accounts if we ask? Lol.

  6. They tell me to keep clearing my cache and view the site throughout the day. No free membership here D:

  7. yay

  8. Can we email them?

  9. r u sure this works, cuz woton i believe u and all but i dont want this to happen :
    Mom : What are you doing with the phone.
    me: umm calling someone important.
    Mom: Who?!?!?
    me: Club Penguin!!!!
    Mom: Umm sorry but your not calling someone.
    Me: But it isnt a scam! (shows this post.)
    mom: its a scam honey im sorry but u are not calling cp they probably just want are money
    me: : (
    cuz cp still aint working for me idk y but it isnt. but if it not working tomm ima claling them on my own at 2 in the morning where no one will find out XD

    • Club Penguin was giving away free membership and 10,000 coins for a limited time. If the website is still down for you, then you have to clear your cache and reset your computer. If that still doesn’t work, you must call club penguin and if you’re polite and just be as innocent as possible, they will give you 1 week of free membership + 10,000 coins. This is not a scam and maybe you could still manage to get some compensation for their website down time. Your mom has certain reason to believe this is a scam- but it really isn’t. xD

  10. Everbody ask them if they are giving out anything for the inconvience. Then tell them penguins email/name

  11. So I can buy a bunch of things and put them on my penguin for 7 days, and then not be able to wear them ever again????

    AWESOME!

  12. so its fake? or ….. cuz if it isnt ima going to do it defintly. my cp stilll aint working.

  13. Pie doesnt need 10,000 coins when Pie already has 450,000 coins.

  14. I’m too scared to talk to those Cp creeps. Idc.

  15. WTF happened to the site text?

  16. Exactly like shanes. they say keep clearing your cache.

  17. Guys, it works. The guy was really nice, and all he/she will ask for is penguin name and billing address

  18. They need a parent or guardian.. ugh.

  19. 🙁 did not work! The guy on the phone said that he dosent know anything about free memership cause of the problem.

  20. But I already have 680.000 coins 🙁

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *